VELKOMMEN TIL FODBOLD I ROLFSTED IF

Vi starter udendørssæsonen 2024 op.

Onsdag den 3. april 2024 kl. 16.30-17.30 starter vi op med fodbold. Vi spiller på banerne bag Rolfhallen. Alle er velkomne – bare mød op! De første 3 træninger er gratis.

Dit barn behøver ikke at spille i fodboldstøvler.

Bold & Bevægelse:

Træner: Vi mangler en voksen, der vil stå for træningen! Mads Sahl vil hjælpe med at starte holdet op. Tag kontakt på 71904027.

U6-U7: Vi ønsker at starte et hold op for børn (ca. årgang 2017-2018), men vi mangler trænere. Er det noget for dig? Kontakt Mads.

U8:

Holdet er for de lidt større børn – 7-9 år. Vi skal løbe, drible og skyde på, men vi laver også en masse motorik uden bold. Vi tager også til stævne, hvor vi prøver vores fodboldfærdigheder af.

Trænere: Louise Vogn

Nye spillere er altid velkomne uanset niveau. Kig forbi til træning eller kontakt Fodboldudvalget, hvis du har spørgsmål.

Motions hockey

Åben for alle der har lyst og alle niveauer kan være med.
Vi spiller for motionen og ikke mindst hyggens skyld.
Så har du mod på at prøve, så kig endelig op i hallen tirsdag kl. 20.00-21.00.
Tag også gerne en kammerat eller ven med. Piger er selvfølgelig også meget velkomne.

Har du spørgsmål er du velkomme til at skrive til Erik Andersen på mail: erikcva@gmail.com eller tlf. 24605455.

Find os på Facebook

Følg Fodboldafdelingen i Rolfsted på Facebook.
Du finder os under gruppen “Fodboldafdelingen – Rolfsted IF”.

Er du forælder til en spiller, kan du også følge grupperne for Bold & Bevægelse eller U7. Her ligger vi stævnedatoer mv. ud.

Du kan finde grupperne under navnene:

• Fodbold RIF U9
  • Bold & Bevægelse RIF