VELKOMMEN TIL TENNIS I ROLFSTED IF

Tennis i RIF uden at være medlem

Skulle der være nogle, der af en eller anden grund ikke ønsker at være medlem, med blot ønsker at spille en eller få gange eller er der medlemmer, der bliver udfordret af en der ikke er medlem, så kan der lejes en bane til følgende priser.

Pris for leje for ikke medlemmer: 1,5 time til 150 kr. og 3 timer til 200 kr.

Er du medlem, og skal spille mod en der ikke er medlem, kan banen lejes for 50 kr. i 3 timer.

For ikke medlemmer, skal der låses op til banerne og det skal sikres, at der ikke er andre der har reserveret banen i det ønskede tidsrum.
Send derfor en SMS til undertegnede i så god til som mulig på telefon 30 17 54 32. Betaling til RIF skal gøres med mobilpay til følgende nummer 71775. Der skal først betales, når det er kontrolleret, om banen er ledig i det ønskede tidsrum.

Medlemmer reserverer selv banen.
Send undertegnede en SMS på 30 17 54 32 om at man lejer banen sammen med en der ikke er medlem og send 50 kr. på mobilpay til 71775. Så sender jeg kasseren i RIF besked om at der bliver overført 50 kr.

Carsten Larsen
RIF tennis

Forholdsreglerne ved tennisspil i forhold til Corona virus

Læs DGIs forholdsregler ved tennisspil i forhold til coronavirus:

Kontakt udvalg

Carsten Degnemark Larsen