Vil du være med til at bestemme, hvem der skal stå øverst på plakaten i 2024?

Siden 1984 er lokale ildsjæle blevet hædret for deres indsats i Rolfsted Idrætsforening som modtagere af RIF-prisen. Igen i år skal vi finde den helt rette prismodtager, og vi har brug for din hjælp!

Har du en fantastisk instruktør/træner, et engageret udvalgsmedlem, en holdkammerat eller en udøver, som betyder noget helt specielt for holdet? Eller måske kender du en, der bare er en ægte ”RIF’er” helt ind i hjertet?

Så skynd dig at indstille vedkommende til RIF-prisen 2024! RIF-prisen kan gives til alle, som er eller har været en del af RIF, og som fortjener et stort skulderklap. Husk, tidligere vindere kan ikke vinde igen.

Prisen vil blive overrakt i forbindelse med RIFs SOMMERFEST lørdag den 10. august 2024 i Rolfhallen.

Send din indstilling med begrundelse for dit valg til rifprisen@rolfsted-if.dk senest den 1. august 2024.